Які товари українці купували онлайн у 2014 році?

З даних Allbiz, міжнародного центру інтернет-торгівлі, стало відомо, що українці купували в інтернеті протягом року, що минає. Непростий 2014 рік позначився на споживчих запитах громадян.

Так, кількість покупок онлайн зросла, а основною тенденцією стала мілітаризація суспільства. Події Майдану у січні-лютому, окупація Кримського півострова, а також російське вторгнення на схід України змусили українців активно цікавитися питаннями самозахисту.

Хоча в Україні немає закону про вільне володіння зброєю, але на Allbiz категорія “зброя та екіпірування” вперше потрапила до ТОР-20 найбільш популярних категорій. Так, попит на дані товари зріс у 2,5 рази порівняно із даними 2013 року. За період липень-жовтень українці подали 3 тисячі замовлень, трохи менше половини з яких − це зброя і боєприпаси, а інші − екіпірування.

На другому місці цьогоріч опинилася категорія “одяг і взуття” − тут попит зріс на 50% порівняно із даними за минулий рік. Більш відчутно зріс попит на обігрівачі і водонагрівачі − за 9 місяців 2014 року в українському сегменті Allbiz аналітики зафіксували 1,3 млн пошукових запитів, що перевищило показник 2013 року на 75%.

Зростання патріотичних настроїв збільшило попит українців на національну символіку − пік попиту припав на серпень.

Також стало відомо, що змінилася географія онлайн-торгівлі. Так, за три квартали цьогоріч кількість замовлень з України в Росію спало на 44%, а у зворотному напрямі − на 7%.


Читати також:

  1. Особливості національного онлайн-шопінгу в 2013 році
  2. Українці стали більше довіряти онлайн-магазинам
  3. Moody‘s: у 2014 році ВВП України зросте
  4. Яких спеціалістів ринок праці потребуватиме у 2014 році?
  5. Українці витрачають більше грошей онлайн на планшети

Тема : industry News,News