Які заголовки приваблюють інтернет-користувачів?
21.06.2013
Вчені з Брістольського університету дослідили симпатії інтернет-користувачів, які гортають новинні сторінки різних за тематикою інтернет-ресурсів.
Протягом 1,5 року дослідники спостерігали за відвідуваністю 14 різних новинних сайтів, серед яких були BBC, The New York Times, NPR, а також Forbes. Соціологи фіксували, за якими посиланнями найчастіше переходять користувачі, які теми і заголовки їх цікавлять найбільше. Окрім цього, були досліджені матеріали на головній сторінці видань (top stories), а також колонка найпопулярніших (most popular).
Як виявилося, найбільш затребуваними протягом періоду дослідження були новини, присвячені життю «селебрітіз», а також різноманітним скандалам, криміналу, моді і природним катаклізмам. А ось політичні матеріали, економічні, бізнесові і фінансові за результатами не надто популярні.
Дослідники також виявили, що активізує інтерес інтернет-користувача і змушує його «клікнути» на заголовок матеріалу. Як з’ясувалося, таким активізатором є емоційно забарвлені слова в заголовку та анонсі до статті. Такий висновок зробив провідний автор роботи Нелло Крістіаніні, професор із Лабораторії штучного інтелекту при Брістольському університеті.
Хоча висновки дослідження не є революційними, однак дають можливість зрозуміти загальну картину читацького інтересу. Зверніть увагу, що дослідження базується винятково на «кліках» по заголовках і не враховує такі важливі фактори як якість текстового та ілюстративного матеріалу, а також демографічні показники читачів. Крім того, доволі складно зрозуміти, чи дочитав відвідувач ту чи іншу статтю до кінця.
Читати також:
Тема : industry News