YouTube створює конкуренцію традиційним новинам

Новинні ролики, викладені на відеохостингу YouTube, збирають все більше переглядів, стаючи реальними конкурентами традиційних новин. Про це свідчать результати дослідження Центру П’ю, передає BFM.ru.

У дослідженні наголошується, що все більше користувачів звертаються до сервісу під час важливих подій і масштабних стихійних лих.

“Це нова форма візуальної журналістики”, – ділиться думкою заступник директора центру Емі Мітчелл. За її словами, YouTube випереджає традиційні ЗМІ за динамікою, крім того сервіс забезпечує більшу взаємодію ЗМІ та кінцевих споживачів інформації.

В ході дослідження експерти проаналізували популярні ролики, викладені на YouTube за останні 15 місяців. Результати виявили, що більше третини найпопулярніших сюжетів були опубліковані приватними користувачами хостингу, приблизно половина – засобами масової інформації, але навіть ці новинні відеозапису найчастіше містять аматорські кадри.


Читати також:

  1. Традиційні методи просування відходять у минуле
  2. Кіберзлочинність стала одним із п’яти найпоширеніших економічних злочинів в Україні
  3. У травні зріс ринок праці
  4. Обсяги e-комерції зростають
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Тема : industry News