ZenithOptimedia знизив зростання рекламного ринку до 4,4% в 2012
26.06.2012
ZenithOptimedia прогнозує, що світовий рекламний ринок виросте на 4,4% в 2012 році і досягне 502 млрд доларів США. Ще в березні компанія передбачала 4,8% зростання. Прогноз на наступні роки залишається тим самим: зростання на 5,3% в 2013 і 6,1% в 2014 роках.
Уповільнення зростання відбулося в квітні-травні, коли зросли побоювання рекламодавців щодо стану світової економіки. Вибори в Греції спровокували страхи розпаду Єврозони. Це стало однією з причин уповільнення зростання економіки на найрозвиненіших ринках. Ситуація також торкнулася ринку країн, що розвиваються, оскільки скоротився обсяг експорту.
ZenithOptimedia вважає, що Єврозона уникне катастрофи, і вже в наступному році економічна ситуація покращиться, що, в свою чергу, збільшить витрати на рекламу на 2,3% в 2013 і 3% в 2014 роках.
Перша з очікуваних ринком в цьому році великих спортивних подій, Євро-2012, вже проходить в Польщі та Україні. Наприкінці липня почнеться Олімпіада в Лондоні. А далі настане час політики – виборчої гонки в США. Разом ці події принесуть рекламному ринку 6,3 млрд доларів, з яких основна частина буде витрачена протягом п’яти місяців – з червня по листопад.
Читати також:
Тема : industry News