ZenithOptimedia знизив зростання рекламного ринку до 4,4% в 2012

ZenithOptimedia прогнозує, що світовий рекламний ринок виросте на 4,4% в 2012 році і досягне 502 млрд доларів США. Ще в березні компанія передбачала 4,8% зростання. Прогноз на наступні роки залишається тим самим: зростання на 5,3% в 2013 і 6,1% в 2014 роках.

Уповільнення зростання відбулося в квітні-травні, коли зросли побоювання рекламодавців щодо стану світової економіки. Вибори в Греції спровокували страхи розпаду Єврозони. Це стало однією з причин уповільнення зростання економіки на найрозвиненіших ринках. Ситуація також торкнулася ринку країн, що розвиваються, оскільки скоротився обсяг експорту.

ZenithOptimedia вважає, що Єврозона уникне катастрофи, і вже в наступному році економічна ситуація покращиться, що, в свою чергу, збільшить витрати на рекламу на 2,3% в 2013 і 3% в 2014 роках.

Перша з очікуваних ринком в цьому році великих спортивних подій, Євро-2012, вже проходить в Польщі та Україні. Наприкінці липня почнеться Олімпіада в Лондоні. А далі настане час політики – виборчої гонки в США. Разом ці події принесуть рекламному ринку 6,3 млрд доларів, з яких основна частина буде витрачена протягом п’яти місяців – з червня по листопад.


Читати також:

  1. В Україні не очікується зростання ринку M&A
  2. Зростання на ринку страхування обумовлено використанням фінансових схем
  3. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  4. Експерти прогнозують дефіцит торгового балансу в 2012 році
  5. МВФ прогнозує повільне зростання світової економіки

Тема : industry News