Зросли витрати на рекламу в Facebook

facebook

Зацікавленість до реклами в Facebook зросла завдяки появі нових рекламних форматів, які з початку року запустила компанія для мобільних і веб-користувачів. Таких висновків дійшли в компанії-постачальника ПЗ для управління онлайновими маркетинговими кампаніями Kenshoo Inc.

За даними компанії Kenshoo Inc, порівняно з минулим роком на 32% зросли рекламні бюджети для Facebook у першій половині поточного року. При цьому витрати на пошукову рекламу зросли лише на 12%, хоча ці суми у кількісному виражені є більшими за суми, виділені на просування у Facebook.

Зростання популярності реклами у соціальній мережі пов’язано з оновленням рекламних форматів у Facebook, а також для мобільних користувачів. При вході в аккаунт з мобільного пристрою користувач бачить рекламні повідомлення одразу в стрічці новин.

На початку літа 2012 року маркетологи отримали можливість створювати цільові рекламні кампанії. Вони орієнтовані на користувачів, які заходять у соціальну мережу через мобільні пристрої.


Читати також:

  1. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  2. Що бренди забули на Facebook?
  3. Facebook збирається вийти на IPO
  4. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  5. Київ має намір у 2012 році заробити на рекламі не менш як 100 млн грн

Тема : industry News