Автомобільний ринок України: що нового?

На українському авторинку спостерігається спад, проте деякі його сегменти показали приріст, повідомляє AUTO-Consulting.

Так, складна економічна ситуація і девальвація нацвалюти відчутно вдарили по кишені українців, тож вони стали купувати менше автомобілів. Натомість юрособи виявилися стійкими до змін.

Зі слів Сергія Боровика, директора з маркетингу Групи компаній «АІС», корпоративні клієнти на кризові періоди менш емоційно реагують, аніж фізособи. Так, приміром, сегмент вантажних автомобілів, покупцями яких майже на 100% є юридичні особи, у 2015 році практично не зазнав негативних змін.

Не найгіршим чином склалася ситуація з комерційними авто, де частка покупців-юросіб перевищує 60%. Найбільше просів ринок легкових автомобілів, клієнтами якого є переважно фізичні особи. Однак навіть тут корпоративний сегмент продемонстрував хороший результат – його частка зросла майже вдвічі − із 13% до 25% загальних продажів.

Збільшення активності корпоративних клієнтів відзначають у прес-службі «Тойота-Україна», «Рено-Україна», «Пежо», «Сітроен» та низці інших. Це пов’язано з тим, що для таких учасників ринку автомобіль – це, передусім, інструмент для заробітку, а лише потім – засіб пересування. Окрім цього, крупні міжнародні компанії мають визначену автомобільну політику й чітко прописані терміни та умови експлуатації автівок, тож вони частіше оновлюють свій автопарк.

До речі, у січні за кордон було продано тільки 46 транспортних засобів, а це в п’ять разів менше, аніж торік, повідомляє видання segodnya.ua, посилаючись на дані асоціації «Укравтопром».

За аналізований період імпорт автомобілів в Україну  впав на 12%, якщо порівнювати з січнем 2015-го, і становить 4 982 одиниці.


Читати також:

  1. Ринок б/в авто демонструє приріст
  2. Ринок старих авто скоротився удвічі
  3. Частка старих автомобілів на ринку зросла в 4,5 раза
  4. Ринок нових автівок впав у 5 разів
  5. За 11 місяців виробництво автомобілів в України скоротилося на 40%

Тема : industry News,News