Автомобільний ринок України: що нового?
30.03.2016
На українському авторинку спостерігається спад, проте деякі його сегменти показали приріст, повідомляє AUTO-Consulting.
Так, складна економічна ситуація і девальвація нацвалюти відчутно вдарили по кишені українців, тож вони стали купувати менше автомобілів. Натомість юрособи виявилися стійкими до змін.
Зі слів Сергія Боровика, директора з маркетингу Групи компаній «АІС», корпоративні клієнти на кризові періоди менш емоційно реагують, аніж фізособи. Так, приміром, сегмент вантажних автомобілів, покупцями яких майже на 100% є юридичні особи, у 2015 році практично не зазнав негативних змін.
Не найгіршим чином склалася ситуація з комерційними авто, де частка покупців-юросіб перевищує 60%. Найбільше просів ринок легкових автомобілів, клієнтами якого є переважно фізичні особи. Однак навіть тут корпоративний сегмент продемонстрував хороший результат – його частка зросла майже вдвічі − із 13% до 25% загальних продажів.
Збільшення активності корпоративних клієнтів відзначають у прес-службі «Тойота-Україна», «Рено-Україна», «Пежо», «Сітроен» та низці інших. Це пов’язано з тим, що для таких учасників ринку автомобіль – це, передусім, інструмент для заробітку, а лише потім – засіб пересування. Окрім цього, крупні міжнародні компанії мають визначену автомобільну політику й чітко прописані терміни та умови експлуатації автівок, тож вони частіше оновлюють свій автопарк.
До речі, у січні за кордон було продано тільки 46 транспортних засобів, а це в п’ять разів менше, аніж торік, повідомляє видання segodnya.ua, посилаючись на дані асоціації «Укравтопром».
За аналізований період імпорт автомобілів в Україну впав на 12%, якщо порівнювати з січнем 2015-го, і становить 4 982 одиниці.
Читати також:
Тема : industry News,News