Банерна реклама домінує на ринку
27.07.2016
За підсумками перших шести місяців цього року банерна реклама стала найпопулярнішим сегментом ринку інтернет-реклами. Її частка за звітний період становила 46,87%, повідомляє Комітет Інтернет Асоціації України, пише Watcher.
У ході дослідження вивчалися обсяги коштів, які витрачають 14 найбільших в Україні агентств інтернет-реклами, чиєю цільовою аудиторією є українські онлайн-користувачі.
На другому місці за популярністю в рекламодавців відео-реклама типу In-stream video (overlay-реклама picture-in-pause, pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll) з показником 30,31%. Частка реклами форматів catfish, screenglide, pop-up і pop-under становила 11,75%, спонсорська – 6,54%, а In-page video (content-roll) – 4,53%.
Дані дослідження також продемонстрували, що частина закупівель онлайн-реклами відбувається автоматизовано – через Programmatic (6,04%). Рекламодавці мають змогу купувати інтернет-рекламу в режимі реального часу через технологію Real Time Bidding – програмовані інтернет-аукціони.
До речі, в країнах Європи digital-реклама вже випередила рекламу на телебаченні. Так, за підсумками минулого року витрати європейських країн на таку рекламу сягнули 36,4 млрд євро, а бюджет реклами на ТБ виявився меншим – 33,3 млрд євро, тож вперше digital-реклама стала популярнішою за телевізійну. Цю інформацію надає європейський підрозділ компанії IAB.
За 2015 рік витрати рекламодавців на мобільну рекламу зросли до 3,5 млрд євро, її частка в сегменті медійної реклами сягнула 26,7%, а витрати на відео-рекламу в Інтернеті становили рекордні 2,3 млрд євро – зростання порівняно з показниками 2014 року 35,8%.
Читати також:
Тема : industry News,News