Обсяг ринку медіареклами зріс на 11%
03.12.2013
Всеукраїнська рекламна коаліція станом на 1 грудня поточного року оприлюднила прогноз, згідно з яким за підсумком 2014 року обсяг українського ринку медіареклами становитиме 11,6 млрд грн, не рахуючи податків. Таким чином, ріст медіаринку у наступному році буде 10% порівняно з показником поточного року – 10,55 млрд грн. Цьогоріч зростання ринку становило 11% порівняно з показником 2012 року.
Також у прогнозі йдеться про те, що у наступному році найбільш помітно зросте сегмент онлайн-реклами − на 36%. Очікується, що за підсумками поточного року її обсяг дорівнюватиме 1,06 млрд грн. Тож у наступному цей показник підскочить до 1,4 млрд грн.
Як і цьогоріч, обсяги реклами у пресі продовжать падіння, але вже повільнішими темпами. За підсумками поточного року падіння очікується на рівні 3,3%, то у наступному році − 0,6%.
Зі слів Максима Лазебника, виконавчого директора ВРК, така тенденція має місце через те, що наразі попит на інформацію з онлайн-джерел є дуже високим, тому друковані носії втрачають популярність.
Щодо інших сегментів, то прогнози ВРК обіцяють зростання. Очікується, що обсяги зовнішньої реклами і реклами у кінотеатрах зростуть у 2014 році на 12% порівняно з підсумками поточного року. Також зросте обсяг реклами на радіо та телебаченні, а також ТБ-спонсорства − на 10%.
Цьогоріч два сегмента ринку реклами не виправдали прогнозів коаліції. Так, обсяг зовнішньої реклами зріс усього на 5% замість очікуваних 11%, а обсяг реклами у кінотеатрах – на 14% замість 30%. Реклама у пресі «просіла» порівняно з минулим роком на 3,3%.
Читати також:
Тема : industry News,News