Рівень споживчої довіри українців критично знизився
19.05.2016
У I кварталі поточного року індекс споживчої довіри українських онлайн-респондентів, який розраховується компанією Nielsen і відображає споживчі настрої та очікування від майбутнього, просів на два в.п. порівняно з даними попереднього кварталу до 46 в.п., повідомляє mmr.ua.
Як і раніше, Україна посідає друге місце серед найбільш негативно налаштованих країн. На першій сходинці – Південна Корея. Що стосується глобального індексу споживчої довіри, то він практично залишився незмінним. Додався один пункт, якщо порівнювати з даними за останній квартал 2015 року.
У повідомленні Nielsen зазначається, що дедалі більша частка українців вважає свій фінансовий стан незадовільним, не бачить кар’єрних перспектив і впевнена, що для покупок зараз не найвдаліший час.
Окрім цього, зросла кількість респондентів, які вважають, що Україна переживає значний економічний спад. Так, за звітний період кризовий стан економіки відзначили 97% опитаних, що на два в.п. більше за результат минулого кварталу. Частка тих, хто думає, що наша держава не подолає кризу в найближчі 12 місяців, становить 71%, а кожен третій респондент заявив, що опісля купівлі товарів першої необхідності у нього не залишається вільних коштів. А кількість останніх зросла на п’ять в.п., якщо порівнювати з даними за попередній квартал.
Також стало відомо, що заощаджені кошти наші співвітчизники витрачають на одяг (30%) та виплату боргів (20%). Готових бережніше витрачати свої «кревні» стало менше на чотири в.п.
Серед основних причин занепокоєння українців аналітики називають стан вітчизняної економіки, ціни на комуналку, а також витрати на продукти харчування.
Читати також:
Тема : News