Тренди онлайн-маркетингу в 2017 році
18.11.2016
Джейсон ДеМерс, колумніст Forbes, сформував основні тренди для онлайн-маркетингу в 2017 році, пише mmr.ua.
Передрікають, що доповнена реальність активно розвиватиметься в наступному році, адже шалений успіх додатку Pokémon Go продемонстрував, що люди готові експериментувати. У той же час бренди зрозуміли розміри потенційних прибутків.
Експерт також зазначив, що в наступному році зросте популярність прямих трансляцій, адже користувачам соцмереж необхідний актуальний контент, який дозволяє бути в курсі подій. Тож відео в реальному часі є потужним трендом, зважаючи на поширеність швидкісного Інтернету й мобільних девайсів.
Нативній рекламі також передрікають бурхливий розвиток, хоча вона не є новацією, адже користувачі продовжують ігнорувати форми традиційної реклами.
Оскільки ринок інтернет-маркетингу вже можна назвати переповненим, а мільйони нових компаній намагаються зайняти в ньому своє місце, його учасники найкращим рішенням називають таргетування вузької ніші. Очікується, що в 2017 році більше брендів будуть запускати вузькоспрямовані кампанії.
Що стосується контент-маркетингу, то бренди пропонуватимуть насичений цільовий контент, де для користувачів буде важливим кожне слово. Адже зараз більшість інформації фільтрується, і реципієнти ознайомлюються з матеріалами лише побіжно.
Також прогнозується, що в 2017 році активніше використовуватимуть інструменти для візуалізації даних, адже для маркетологів вони є основною цінністю.
Нещодавно стали відомі результати дослідження Global Retail Loyalty Sentiment, проведеного компанією Nielsen, у ході якого вивчалося ставлення споживачів до програм лояльності рітейлерів. За даними, 55% українських покупців підписані на одну і більше програм лояльності рітейлерів, а 68% з них мають карту лояльності.
Читати також:
Тема : industry News,News