Українці активно купують у Мережі
22.12.2016
Український ринок електронної комерції продовжує зростати активними темпами. Також збільшується частка мобільних замовлень, а найкраща динаміка спостерігається в сегменті моди, повідомляє Українська асоціація рітейлерів.
Так, у повідомленні йдеться, що в 2016 році обсяги торгівлі вроздріб в Україні хоча й відновилися, але зростання було несуттєвим − за 10 місяців всього на 3%.
Натомість активність спостерігалася в сегменті e-commerce, збільшення темпів якого за підсумками поточного року дорівнюватиме 30-50%. До речі, якщо у кінці 2015 року обсяг вітчизняного ринку електронної торгівлі оцінювався в 1,1 млрд євро, то очікується, що за результатами цього року показник становитиме 1,4 млрд євро.
У гривнях обіг українського ринку електронної комерції зросте в 1,5 рази і сягне 38−39 млрд грн. Цікаво, що в розвинених країнах результати торгівлі онлайн щороку покращуються приблизно на 22%. Втім, у цих державах частка електронної комерції значно перевищує показники України – 10−15% і 3% відповідно.
Трендом року, що минає, є зростання частки мобільних ґаджетів, придбаних у Мережі. Так, українських користувачів, які щодня заходять в Інтернет з мобільних пристроїв, станом на кінець III-го кварталу було 44%. Цей показник за останній рік зріс більше ніж на 30%, у той час як кількість відвідувань з ноутбуків і ПК зменшилася на 5%.
До речі, у наступному році учасники ринку передрікають, що активних покупців онлайн стане більше завдяки поширенню проникнення Мережі в невеликі міста і села, а рітейлери, що торгують онлайн, будуть активніше боротися за покупця, використовуючи можливості персоналізації пропозиції. У свою чергу, сервіси з доставки товарів будуть покращуватися, залучаючи нові технологічні рішення (дрони, електророботи тощо).
Читати також:
Тема : industry News,News