Українські компанії планують вихід на ринок ЄС

Як свідчать результати опитування міжнародного центру інтернет-торгівлі Allbiz, майже 40% вітчизняних компаній визначили європейський ринок як основний напрям для розширення свого торгового партнерства.

Так, згідно з результатами опитування більше 1/3 опитаних українських представників бізнесу вже можуть поділитися досвідом виходу на ринок ЄС, натомість 65% респондентів ще не присутні на ньому.

Компанії, що експортували свою продукцію минулого року і раніше, помітили зростання кількості заявок. Про це в ході опитування зазначили 1/3, а ще третина констатувала зниження заявок. Решта респондентів не відчули жодних змін.

Також 64% підприємців повідомили, що минулоріч вони отримували замовлення із-за кордону із різною частотою. Це свідчить про те, що попит на українські товари і обсяги експорту можуть зрости.

До речі, нещодавно українські підприємці отримали можливість скористатися 1600-сторінковим довідником для експортерів до країн Європейського Союзу. Його підготували Урядовий офіс з питань євроінтеграції спільно з Торгово-промисловою палатою України і компанією CTA Economic&Export Analysts ltd.

Довідник містить регламенти, правила й опис B2B можливостей для головних статей українського експорту. Наразі він доступний на урядовому порталі англійською мовою, але невдовзі планується переклад.

Також стало відомо, що українські експортери повністю вичерпали квоту на 400 тис. тонн на безмитний ввіз на ринки ЄС вітчизняної кукурудзи. Про це повідомляє видання zn.ua.


Читати також:

  1. Українські IT-компанії працюють на закордонні ринки
  2. Як криза вплинула на українські компанії і працівників?
  3. Як українські компанії використовують Інтернет
  4. Українські працівники замислюються про зміну фаху.
  5. Іноземні компанії скорочують українців

Тема : News