Хто купує електроніку, що носиться?

За даними дослідження видання Wareable, з електроніки, що носиться, наразі активно продаються лише бюджетні фітнес-трекери і смарт-браслети. Хто ж купує ці ґаджети?

Очевидно, що покупці фітнес-трекерів – це люди, що дотримуються здорового способу життя. Так, 79% володарів браслетів і 68% покупців розумних годинників займаються спортом щодня. Крім цього, у найближчому майбутньому 47% прихильників фітнесу планують придбати трекери.

Смарт-годинники найчастіше купують чоловіки – 71%, а жінок серед них 29%. Утім, представниці прекрасної статі віддають перевагу фітнес-браслетам – 54% покупців.

Основною цільовою аудиторію ґаджетів, що носяться, є молодь віком 18−34 роки. Згідно з даними дослідження компанії Mintel, користувачів фітнес-трекерів у віці 16−34 роки втричі більше, аніж осіб старших за 35 років.

Американці і китайці – найактивніші покупці смарт-годинників і фітнес-трекерів. Китайський ринок цих ґаджетів зараз знаходиться у стані бурхливого зростання. Так, прогнозується, що до 2018 року в КНР обсяг реалізації електроніки, що носиться, перевищить американський ринок удвічі і випередить показник ринку Європи у 2,5 рази.

Цікаво, що недорогі фітнес-браслети часто купують люди зі значними статками – річні прибутки власників трекерів перевищують 100 000 доларів, а 48% покупців смарт-годинників заробляють не менше 45 000 доларів на рік.

Також дослідження продемонструвало, що потенційні покупці такої електроніки не бажають переплачувати і воліють чекати на зниження ціни або розпродажі.


Читати також:

  1. Глобальний ринок електроніки, що носиться, суттєво зріс
  2. Смарт-браслети лідирують на ринку гаджетів, що носяться
  3. Поставки електроніки, що носиться, зросли на 500%
  4. Українці купують більше техніки
  5. Українці все частіше купують через Мережу

Тема : industry News,News