Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами

Обсяг прямої шпальтової реклами в національній та регіональній пресі в 2012 році становитиме 1682,1 млн грн. Скоригований прогноз зростання становитиме 7,6% порівняно з 2011 роком, а не 9%, як очікувалося. Про це повідомили в експертній раді Української асоціації видавців періодичної преси (УАВПП), який проаналізував результати першого півріччя і відкоригував раніше зроблений прогноз обсягів рекламного ринку в пресі на 2012 рік.

Наталя Бойко, член експертної ради УАВПП, зазначила, що уточнення прогнозу за обсягами реклами не спричинило істотних коригувань щодо національної реклами, уточнена цифра становила 8,6%. Зниження прогнозу торкнулося в першу чергу регіональної реклами, де експерти скоригували зростання до 3,6%.

Даний прогноз є інтегрованим – тобто узгодженим прогнозом видавців і рекламних агентств, – оскільки до складу експертної ради УАВПП входять як експерти з найбільших видавничих домів (всеукраїнських і регіональних), так і професіонали з рекламних агентств-лідерів за обсягами розміщення реклами в пресі.


Читати також:

  1. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  2. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  3. МВФ знизив прогноз зростання світової економіки в 2013 році до 3,9%
  4. Morgan Stanley погіршив прогноз зростання світової економіки
  5. В Україні не очікується зростання ринку M&A

Тема : industry News