ICQ втрачає користувачів
07.09.2012
Минулого року місячна аудиторія ICQ скоротилася на 30% у всьому світі. Для сервісу, який належить Mail.Ru Group, це велика втрата користувачів. Такі дані випливають із фінансового звіту компанії за перше півріччя 2012 року.
У червні поточного року світова аудиторія сервісу ICQ становила 20,5 мільйона осіб, а в 2011 році – 30,8 мільйона користувачів. Втрата аудиторії також спостерігається і на російському ринку – падіння з 15,6 мільйона до 10,8 мільйона осіб.
За даними компанії, в червні 2009 року світова місячна аудиторія ICQ становила 47,3 мільйона юзерів. За останні три роки у світі їх кількість скоротилася на 56,6%. Порівняно зі світовою аудиторією, російські користувачі ICQ залишаються стабільними з 2009 по 2011 роки. Цікаво, що у період із червня 2010 по червень 2011 року їх кількість зросла з 15,1 до 15,6 мільйона, покращивши показники попереднього року.
У власності Mail.Ru Group також знаходиться й інший месенджер – «Агент». Згідно з даними компанії, його аудиторія в червні 2012 року збільшилася за рік на 4% і становила 21,9 мільйона осіб.
У лютому поточного року компанія Mail.Ru Group повідомляла про відмову від реклами в ICQ. Таким чином планувалося повернути 90% користувачів месенджера.
За останні кілька років сервіс ICQ відчуває конкуренцію з боку соціальних мереж, в які вбудовано меседжери. Найбільшим конкурентом із аналогічним функціоналом є сервіс інтернет-телефонії Skype, а також поштовий сервіс Gmail, що належить компанії Google.
Читати також:
Тема : industry News