IT-галузь: розвиток технологій за прогнозами Garntner.

gartner

Агенція Gartner проаналізувала діяльність провідних ІТ-організацій і компаній-споживачів ІТ-послуг, представивши звіт «Передбачення – 2011» (Gartner Predicts 2011). На ІТ-галузь очікує серйозна перевірка міцності у частині витрат і доходів, можливостей й ризиків.

 

Так, до 2015 року, критична інфраструктура націй, що входять в G20 (а в сукупності вони забезпечують 90% світового ВВП, 80% світової торгівлі і представляють 2 / 3 населення світу) буде піддана потужним онлайн-атакам. У зв’язку з цим посилиться державне регулювання і контроль, на зразок антитерористичних заходів після 11 вересня в США. Індустрія систем безпеки буде рости аналогічно системам безпеки в аеропортах.

 

Крім того, компенсація ІТ-директорів компаній зі списку Global 2000 залежатиме від щорічного доходу IT-діяльності, а орієнтовані на технології компанії збільшать ІТ-витрати на 1 людину на 60%. Також до 2015 року ІТ-інструменти та засоби автоматизації дозволять знизити кількість робочих годин на ІТ-обслуговування на 25%. Цей тренд пов’язаний з розвитком автоматизованих систем в різних корпоративних сферах (ESP, enterprise solution platform). Використання інструментів і засобів автоматизації дозволить звільнити ресурси за рахунок повторюваних, малоцінних завдань (таких як збір даних). У дослідженні також зазначається, що через 4 роки 80% підприємств-користувачів зовнішніх хмарних сервісів вимагатимуть незалежної сертифікації постачальників на предмет можливості відновлення загублених даних.

 

Сьогодні розвиток хмарних технологій гальмується через те, що багато покупців не можуть швидко і об’єктивно оцінити відповідність сервісу їх бізнес-потребам, очікуванням у сфері безпеки, дотримання нормативних вимог, можливість відновлення даних. Єдина практично обґрунтована можливість виправити ситуацію – розробити єдину для всіх модель оцінки хмарних технологій, що співвідноситься з бізнес-показниками. І нарешті – до 2015 року 10% ваших онлайн-друзів будуть не людьми. Нагадаємо, що в 2010 році великі компанії стали прислухатися до спілкування споживачів в блоках, на соціальних сайтах, форумах тощо.

 

Компанії швидко навчилися моніторити інформацію, але до інтерактивного спілкування ще не готові. Ті компанії, яким вдасться невдовзі налагодити двостороннє спілкування в широких масштабах, отримають потужну зброю проти конкурентів.


Читати також:

  1. На металургійні підприємства очікує непростий рік.
  2. ВР спростила реєстрацію земельних ділянок

Тема : industry News