Маркетологи віддають перевагу LinkedIn
29.05.2012
Майже третина В2В-маркетологів вважають соціальну платформу LinkedIn найбільш ефективною для досягнення своїх цілей, а присутність в соцмережі є для них головним пріоритетом при просуванні. Такі результати виявило нещодавнє дослідження пріоритетних каналів серед соціальних медіа, проведене ресурсом «BtoB Magazine», повідомляє портал towave.ru.
На думку В2В-маркетологів, соціальна платформа LinkedIn дозволяє не тільки наймати нових співробітників, а й підтримувати контакти з потенційними покупцями.
Також популярністю користуються корпоративні блоги, які дозволяють звертатися до більш широкої аудиторії і створювати нових потенційних клієнтів. Про це заявило 20% респондентів. Багато хто з них повідомив про використання зростання трафіку сайту як основного показника маркетингового успіху, що демонструє інтерес до контенту блогу.
Читати також:
Тема : industry News