Маркетологи віддають перевагу LinkedIn

Майже третина В2В-маркетологів вважають соціальну платформу LinkedIn найбільш ефективною для досягнення своїх цілей, а присутність в соцмережі є для них головним пріоритетом при просуванні. Такі результати виявило нещодавнє дослідження пріоритетних каналів серед соціальних медіа, проведене ресурсом «BtoB Magazine», повідомляє портал towave.ru.

На думку В2В-маркетологів, соціальна платформа LinkedIn дозволяє не тільки наймати нових співробітників, а й підтримувати контакти з потенційними покупцями.

Також популярністю користуються корпоративні блоги, які дозволяють звертатися до більш широкої аудиторії і створювати нових потенційних клієнтів. Про це заявило 20% респондентів. Багато хто з них повідомив про використання зростання трафіку сайту як основного показника маркетингового успіху, що демонструє інтерес до контенту блогу.


Читати також:

  1. 70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter
  2. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  3. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом
  4. Кредитні прогнози на 2012 рік
  5. Ринок планшетів в Україні демонструє високі темпи зростання

Тема : industry News