Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
12.06.2012
Ринок онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро і зростає із середньорічним темпом в 14,5%. Про це з посиланням на звіт європейської рекламної асоціації IAB Europе повідомляє CyberSecurity.ru.
Більшу частку ринку займає відеореклама. При цьому ринок ще далекий від насичення, і рекламодавці продовжують нарощувати власні обсяги реклами в мережі.
Згідно з даними звіту, за останній рік багато великих європейських рекламодавців почали активно переглядати свої рекламні бюджети, перерозподіляючи кошти на користь онлайн-сегменту.
Ще одним швидко-зростаючим сегментом в Європі є мобільна реклама, яка за 2011 рік зросла в грошовому вираженні на 45,6%. Хорошу динаміку зростання показала в минулому році і контекстна реклама – 17,9%. У грошовому вираженні на частку контекстної реклами прийшлося трохи менше половини виручки – 46,5% проти 33,6% у графічної реклами.
В цілому, за даними щоквартального глобального звіту Nielsen, ринок реклами в 2011 році становив 498 млрд доларів, а в четвертому кварталі – 131 млрд доларів, що на 6,2% більше, ніж за той самий квартал 2010 року.
Читати також:
Тема : industry News