Покупці віддають перевагу перевіреним брендам
24.01.2013
Згідно з новим дослідженням агентства Nielsen, 60% споживачів, що мають доступ до глобальної мережі, віддають перевагу продукції відомих брендів, а не новинкам від невідомих компаній.
Роб Венгель, старший віце-президент Nielsen Innovation Analytics, зазначає, що зміни на основі вже визнаних брендів, які викликають довіру у споживачів, можуть стати потужною стратегією розвитку продуктів.
Бренди витрачають величезні суми на розробку нових продуктів, однак дві з трьох новинок не вийдуть на ринок навіть через три роки. Компанії будуть успішно виводити новий товар лише за умови чіткого усвідомлення того, що потрібно покупцям, додає він.
Дослідження показало, що половина респондентів, у цілому, готові придбати новий продукт. Разом з тим, 60% учасників опитування прагнуть почекати перших відгуків про новинку, перш ніж купувати її.
Не останню роль при покупці відіграє економічний фактор. Так, 45% опитаних заявили, що під час економічної нестабільності скоріше виберуть перевірений і визнаний товар. У той же час 39% готові витратити на новинку більше коштів.
Показники уподобань локальних брендів у різних регіонах відрізняються. Майже половина американців (47%) обирають місцеві торгові марки, а от у Тихоокеанському регіоні тільки 26% звернуть увагу на продукцію національних виробників.
За порадою друзів на покупку новинок наважуються 77% учасників опитування. Інтернет (67%) і ТБ-реклама (59%) також залишаються важливими факторами для прийняття рішень.
Усього Nielsen розглянуло 21 канал зв’язку з покупцями через різні засоби масової інформації й рекламні площі. Аналітики компанії дійшли висновку, що суміш передачі «із вуст в уста», через Інтернет і традиційну рекламу найбільш переконливі способи підвищення поінформованості про новий товар.
При підготовці глобального звіту Nielsen Global Survey of New Product Purchase Sentiment агентством було опитано 29 тисяч респондентів із 58 країн світу.
Читати також:
Тема : industry News