Портрет українського айтішника
15.07.2013
Згідно з дослідженням порталу DOU.ua і спеціалістів Bionic Hill стали відомі подробиці життя українських айтішників. Автором праці став Дмитро Єрьомін, керівник департаменту маркетингу компанії Bionic Hill.
Так, 45% респондентів − це жителі столиці, 16% − харків’яни, 10% − айтішники Львова, 7% − Дніпропетровська і 4% − мешканці Одеси. Дослідження виявило, що більшість IT-шників проживають у містах-мільйонниках, що пов’язано з розташуванням профільних вишів.
Щодо вікового і гендерного розподілу, то 91% айтішників − це чоловіки, а найпоширеніший вік − 26-34 роки. Перед проведенням дослідження автори очікували, що 70% представників цієї галузі виявляться неодруженими, але по факту 53% − це сімейні люди, причому 74% з них без дітей.
Цікавим виявилося те, що майже 60% представників IT-галузі не мають власного житла. 90% працюють на постійній основі в компанії, 5% зайняті попроектно і лише трохи більше 4% − це фрілансери. Більшість опитаних зізналися, що своє дозвілля вони також присвячують IT-справам. На другому місці опинилися книги як спосіб проведення дозвілля. Також вони розважають себе переглядом кіно, подорожами, музикою тощо.
Також дослідження виявило, якими факторами українські айтішники керуються під час вибору місця роботи. Насамперед це фінансовий критерій, далі – інтерес до роботи, а на третьому місці – можливість розвитку і освіти в компанії.
Серед опитаних охочих виїхати за кордон виявилося не так багато − 57% не планують емігрувати, зате 28% хочуть виїхати на ПМЖ, а ще 7% не проти пожити в іншій країні хоча б рік.
Читати також:
Тема : industry News