Портрет українського топ-менеджера

Середній вік українського керівника − 31-36 років, він має хоча б одну вищу освіту, володіє англійською мовою та здебільшого має до 5 років досвіду роботи на керівній посаді. Такі дані випливають із дослідження міжнародного кадрового порталу HeadHunter, що провів опитування фахівців з підбору топ-персоналу.

В основному аудиторію порталу складають керівники підрозділів компаній (77%), генеральні менеджери (15%), власники бізнесу (8%). Серед опитаних переважають представники  сильної статі − 65%.

Англійською мовою володіють більшість керівників, при цьому вільно говорять 39%, ще 46% оцінюють свій рівень як середній. І лише 14% не знають англійської взагалі.

Кожен п’ятий керівник працює 8 годин на добу.  Для більшості (69%) робочий день затягується на 9-12 годин. Гнучкий графік можуть дозволити собі 12% опитаних. У переважній більшості це власники бізнесу.

Додаткове джерело прибутку є у 65% керівників вищого рангу. Ще одним заробітком можуть бути бонуси та премії − 26%, інший бізнес − 16%, частка в прибутку компанії − 10%, цінні папери − 12%. Крім того, 60% керівників у майбутньому планують відкрити власний бізнес.

В одязі топ-менеджери віддають перевагу діловому стилю (49%). При цьому третина опитаних носять одяг лише відомих  брендів, а менше 10% воліють одягатися у дуже модні речі. Для 14% керівників стиль та престижність одягу великого значення не мають.

Сім’я або постійні стосунки є у 77% топ-менеджерів, тоді як 9% через великі робочі навантаження не можуть створити сім’ю.

Серед хобі вищого керівництва − спорт (29%), захоплення різними видами мистецтва (21%) та подорожі (20%). Читати топи полюбляють бізнес-літературу, періодику, новини та художню літературу. Ходять в кінотеатр та відстежують новинки кіно 36% опитаних, а телебачення люблять лише 14% респондентів.

Більшість керівників проводять своє дозвілля вдома з родиною. Крім цього, вільний час вони використовують для активного відпочинку, спорту та здорового сну.

Варто зазначити, що повну відпустку використовують лише чверть опитаних керівників, частково – 64%, а 11% взагалі не встигають відпочивати від роботи.


Читати також:

  1. Що хочуть бачити здобувачі на корпоративних сайтах
  2. Що бренди забули на Facebook?
  3. Компанії збільшують IT-бюджети
  4. Українці не бажають відкривати власну справу
  5. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами

Тема : industry News