Продажі автівок в Україні активізувалися завдяки спецмиту
14.05.2013
Як пише «Інтерфакс-Україна», продажі нових легкових автомобілів за квітень поточного року на території України становили майже 26 тисяч одиниць, що, порівняно з аналогічним періодом 2012 року, більше на 33%.
Якщо порівнювати квітневий показник 2013 року з березневим, то продажі зросли на 35%, враховуючи той факт, що березень був досить успішним для автодилерів. Як зазначають аналітики AUTO-Consulting, продавці автомобілів вже давно не бачили подібних результатів.
Експерти зазначають, що попитом користувалися не лише автівки, які підпали під нове мито, але й усі інші. У виграші опинилися й українські автовиробники − продажі вітчизняних авто підскочили на 25-50%.
Втім, ажіотаж на легковики не вплинув на рейтинг лідерів авторинку. Результати багато в чому залежали від запасів на складах, майстерності дилерів та логістики. Так, порівняно з попереднім місяцем, усі бренди, крім Nissan, Infiniti і Porsche, збільшили продажі.
Якщо ринок автомобілів у цілому зріс на 35%, то продажі окремих брендів завдяки ефективному маркетингу підскочили навіть до 90%. Хороші результати отримали китайські бренди: продажі BYD сягнули аж 90%, практично зрівнявшись з Chery, а Lifan − майже на 70%.
Та успіх автодилерам приніс не лише ажіотаж, але й влучна модельна політика. Приміром, Renault вивела на ринок Sandero і Logan, забезпечивши собі +63% продажів. Mazda презентувала світу потужний кросовер CX-5, завдяки якому отримала додаткові 93%.
Також помітна тенденція зростання попиту на автомобілі класу “преміум”. Лідером цього сегменту став Mercedes-Benz.
Читати також:
Тема : industry News