Рейтинг найбільш соціальних брендів світу

Компанія Brandwatch спільно з Headstream склала рейтинг найбільш соціальних брендів світу (Social Brands Top 100).

Основним завданням рейтингу було оцінити результативність брендів у соціальних медіа, вміння компаній підтримувати відносини зі споживачами через соцплатформи та включатися у процес активної взаємодії з клієнтами.

У ході дослідження було виявлено такі тенденції:

-          Неприбуткові організації та благодійні фонди  залишаються найбільш активними в соціальних медіа, такі організації представляють 25% із топ-20 цьогорічного рейтингу.

-          З моменту запуску Google+ близько половини (49%) брендів долучилися до цієї соціальної мережі. Приблизно стільки ж заявило про себе в сервісі Pinterest.

-          Сервісом YouTube користується найменша кількість брендів.

Топ-10:

  1. Innocent
  2. Starbucks
  3. Giffgaff
  4. Cancer Research UK
  5. British Red Cross
  6. ARKive
  7. ASOS.com
  8. Cadbury
  9. The Met Office
  10. The Ellen DeGeneres Show

Читати також:

  1. Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу
  2. Рейтинг найбільш надійних банків світу
  3. Сеул очолив рейтинг найбільш “розумних” міст планети
  4. 9 способів виміряти успіх бренду в соціальних медіа
  5. Україна увійшла в рейтинг країн з найбільш якісною вищою освітою

Тема : industry News