Рекламна розсилка роздрібних мереж ефективна лише для 9% українців

Розсилку рекламних матеріалів від роздрібних мереж отримує половина українців, а читають матеріали і роблять покупки лише 9%.  Про це, за результатами дослідження Shopping Monitor CEE 2012, проведеного в 10 країнах Центральної та Східної Європи, повідомляє GfK.

Цей показник в Україні один з найнижчих у Центральній та Східній Європі.

Ще менш активні роздрібні мережі та їх потенційні клієнти  в Сербії, де 69% респондентів не отримують матеріали взагалі, а 3% здійснюють покупки, керуючись рекламною розсилкою.

Найбільш високий показник активності розсилки рекламних матеріалів роздрібних мереж в Румунії, Чехії, Словаччині, Угорщины, Польщі та Словенії.


Читати також:

  1. Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу
  2. Українців мотивує почуття відповідальності за роботу, що виконується
  3. Чим лякає українців Інтернет майбутнього?
  4. ВР заборонила рекламувати ліки, які дозволено купувати лише за рецептом
  5. Кіберзлочинність стала одним із п’яти найпоширеніших економічних злочинів в Україні

Джерело : GfK   |   Тема : industry News