Рекламна розсилка роздрібних мереж ефективна лише для 9% українців
09.04.2012
Розсилку рекламних матеріалів від роздрібних мереж отримує половина українців, а читають матеріали і роблять покупки лише 9%. Про це, за результатами дослідження Shopping Monitor CEE 2012, проведеного в 10 країнах Центральної та Східної Європи, повідомляє GfK.
Цей показник в Україні один з найнижчих у Центральній та Східній Європі.
Ще менш активні роздрібні мережі та їх потенційні клієнти в Сербії, де 69% респондентів не отримують матеріали взагалі, а 3% здійснюють покупки, керуючись рекламною розсилкою.
Найбільш високий показник активності розсилки рекламних матеріалів роздрібних мереж в Румунії, Чехії, Словаччині, Угорщины, Польщі та Словенії.
Читати також:
- Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу
- Українців мотивує почуття відповідальності за роботу, що виконується
- Чим лякає українців Інтернет майбутнього?
- ВР заборонила рекламувати ліки, які дозволено купувати лише за рецептом
- Кіберзлочинність стала одним із п’яти найпоширеніших економічних злочинів в Україні
Джерело : GfK | Тема : industry News