Ринок мобільної реклами зріс на 82%
16.07.2013
За даними американської компанії HIS, що проводить дослідження різних галузей ринку, світовий ринок мобільної реклами за минулий рік зріс на 82,8% до 8,9 млрд дол.
Аналітики HIS визначили, що найбільшу частку зайняла реклама у видачі пошукових систем − вона становить 52,8%. На другому місці − банери з результатом у 38,7%. Текстова реклама займає 8,5%.
Дослідники також відмічають, що в 2012 році лідером росту стала Північна Америка. Саме тут продажі мобільної реклами піднялися аж на 111%. У той же час ринок мобільної реклами Західної Європи продемонстрував зростання на 91% (якщо порівнювати із 2011 роком). Латинська Америка показала приріст у 71%, а Центральна Європа − 69%. Ринки Близького Сходу та Африки зросли на 68%, а Азійсько-Тихоокеанського регіону − на 60%.
У минулому році частки розподілилися за регіонами так: Азійсько-Тихоокеанський регіон зайняв 40,2%, що становить 3,55 млрд дол., Північна Америка − 39,8% із 3,52 млрд дол., а Західна Європа − 16,9%, а це становить 1,5 млрд дол.
У той же час частка Центральної Європи дорівнює 1,3% (112 млн дол.), що фактично стільки ж, скільки й на Близькому Сході та в Африці − 1,2% (109 млн дол.). Найменша частка глобального ринку мобільної реклами належить Латинській Америці − 0,6%, що становить 50 млн дол.
У компанії активний розвиток і зростання ринку мобільної реклами пояснюють популяризацією смартфонів і поширенням мереж технології 3G і LTE.
Також нещодавно аналітики порталу eMarketer спрогнозували, що в 2013 році дохід усіх учасників ринку мобільної реклами сягне позначки в 15,82 млрд дол.
Читати також:
Тема : industry News