Ринок онлайн-реклами зріс на 14%

Станом на жовтень 2012 р. ринок онлайн-реклами додав 14% порівняно з показниками минулого року. Найбільшими рекламодавцями виявилися підприємства сфери продажів. Про це свідчать результати дослідження компанії Internet Advertising Bureau.

Частка реклами в мобільних додатках у поточному році становила 8%, додавши більше половини від показників 2011 року (5%). Зростання обсягів відбулося за рахунок зниження витрат рекламодавців на деякі види інтернет-реклами, зазначають експерти. Так, щороку падають витрати на електронні розсилки, хоча ситуація може змінитися ближче до новорічних свят, коли ритейлери почнуть розсилку акційних пропозиції по всім доступним базам. Також знижуються витрати на просування в інтернет-каталогах та електронних довідниках, падіння порівняно з минулим роком становило 15%.

У той же час контекстна реклама займає майже половину ринку онлайн-реклами − 47% (8,1 млрд доларів США).

Останніми роками на ринку контекстної реклами стабільно зростає модель, що передбачає оплату за результат/клік (CPM або CPI), оскільки маркетологи все більшого значення надають показниками повернення інвестицій (ROI). Так, реклама на таких умовах охоплює 67% ринку, а витрати на модель з оплатою за покази залишаються на рівні 31%.

Серед рекламодавців лідерство утримують роздрібні продажі. В першому півріччі поточного року видатки галузі становили 3,4 млрд доларів США. Фінансовий сектор і автодилери витратили на рекламні акції по $2,2 млрд. Компанії телекомунікаційного ринку − $2,1 млрд.

У той же час найактивнішими на ринку онлайн-реклами були фармацевтичні компанії, загальні витрати яких на онлайн-рекламу становили $1,1 млрд. Зростання порівняно з показниками 2011 року − 45%. Також зростання продемонстрували компанії, що надають розважальні послуги, обсяг видатків − $ 729 млн.

В цілому компанії, які вийшли на ринок онлайн-реклами з деяким запізненням, стрімко збільшують витрати на цей вид просування, намагаючись тим самим надолужити втрачені можливості, відзначають експерти.


Читати також:

  1. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  2. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  3. У травні зріс ринок праці
  4. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  5. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд

Тема : industry News