Ринок ПЗ для бізнес-аналітики продовжує зростати
20.02.2013
Обсяг продажів програмного забезпечення (ПЗ) для бізнес-аналітики зростає з року в рік, і до 2016 року досягне $17,1 млрд.
За прогнозами дослідницької компанії Gartner цього року продаж ПЗ для бізнес-аналітики сягне позначки у $13,8 млрд, що на 7% більше торішніх показників. Крім того, до 2016 року обсяг світового ринку Business intelligence (BI) становитиме $17,1 млрд, пророкують аналітики.
На сьогодні додатки BI – четвертий за обсягом сегмент ПЗ, і зацікавленість споживачів до нього продовжує зростати, зазначають експерти. Також підвищується пріоритет таких проектів, оскільки BI-додатки дають можливість приймати більш зважені і якісніші рішення в бізнесі. До того ж, постійне збільшення обсягів даних викликає потребу в реорганізації існуючих бізнес-моделей і стає драйвером нового економічного циклу.
Разом з великими корпоративними рішеннями для бізнес-аналітики попитом стали користуватися окремі додатки для підрозділів, а також персональні інструменти аналітики. Серед основних факторів, що впливають на попит, експерти зазначили хмарні технології, мобільність платформ і роботу із соціальними мережами.
Разом з тим, темпи росту сегмента трохи впали. Так, в 2013 році очікуваний ріст ринку ПЗ для бізнес-аналітики вдвічі нижчий, ніж у 2011, коли він досяг 16%. Такі показники пояснюються зниженням макропоказників і збільшенням життєвого циклу великих BI-проектів.
Gartner також зазначає, що всередині сегмента набирає популярність модель data-as-a-service (DaaS, «дані як послуга»). Існуючі бізнес-моделі для побудови аналітичних додатків працюють переважно з ліцензійним ПЗ. Однак корпоративний сектор дедалі частіше підписується на галузеві сервіси, що надають як дані, так й інструментарій для роботи з ними.
У підсумку більшість компаній, незалежно від бізнес-моделі, будуть змушені впроваджувати сервіси DaaS, і цей тренд вплине на вдосконалення сегмента вбудованих BI й аналітичних рішень, упевнені в Gartner.
Читати також:
Тема : industry News