Що бренди забули на Facebook?

Журнал AdAge провів дослідження про маркетинг на Facebook. Більшість маркетологів, опитаних журналом, сходяться на тому, що представництво в Facebook має бути, але при цьому вважають за краще розміщувати в соціальній мережі контент, а не пряму рекламу.

Так, 86% заявили, що використовують Facebook як ключовий елемент своєї маркетингової тактики. Однак більшість (88%) розміщує на Facebook контент і лише трохи більше половини (55%) – пряму рекламу.

47% опитаних читачів AdAge сказали, що не більше 20% їхніх рекламних бюджетів становлять витрати на digital. 50% опитаних планують витратити на соцплатформи лише 10% бюджету.

При цьому 77% респондентів прогнозують збільшення digital-бюджетів і 73% – підвищення витрат на соціальні медіа

 


Читати також:

  1. Facebook збирається вийти на IPO
  2. Названо найдорожчі бренди світу
  3. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  4. Українців мотивує почуття відповідальності за роботу, що виконується
  5. Українці нещасні на роботі

Тема : industry News