Що бренди забули на Facebook?
10.07.2012
Журнал AdAge провів дослідження про маркетинг на Facebook. Більшість маркетологів, опитаних журналом, сходяться на тому, що представництво в Facebook має бути, але при цьому вважають за краще розміщувати в соціальній мережі контент, а не пряму рекламу.
Так, 86% заявили, що використовують Facebook як ключовий елемент своєї маркетингової тактики. Однак більшість (88%) розміщує на Facebook контент і лише трохи більше половини (55%) – пряму рекламу.
47% опитаних читачів AdAge сказали, що не більше 20% їхніх рекламних бюджетів становлять витрати на digital. 50% опитаних планують витратити на соцплатформи лише 10% бюджету.
При цьому 77% респондентів прогнозують збільшення digital-бюджетів і 73% – підвищення витрат на соціальні медіа
Читати також:
Тема : industry News