Соціальні медіа: передумови успіху

соціальний медіа маркетингЧи варті уваги брендовані сторінки?

Коротка відповідь: так. Утім, з постійним зростанням числа різних соціальних мереж брендам необхідно визначитися з вибором відповідних соцмайданчків. Такі платформи, як Tumblr і Instagram поки є для брендів експериментальними, проте у тих, хто встиг викласти достатню кількість унікальних картинок, уже зараз є ще один готовий канал комунікацій. Першими ці платформи освоїли медіа та fashion-бренди, тоді як виробники продовольчих товарів лишили їх поза увагою.

Оновлення Facebook-сторінки та Twitter-стрічки свіжим контентом не є складним завданням, а підгонка цього контенту для Google + може стати хорошою інвестицією, оскільки діяльність на такій платформі в кінцевому підсумку може поліпшити становище бренду в пошукових результатах Google.

Чи варто продовжувати інвестувати в «лайки»?

Ринок переповнений різними дослідженнями, метою яких є вивчення окупності інвестицій для придбання унікальних шанувальників на Facebook. При тому, що результати та методології у всіх досліджень різні,  їх поєднує загальний акцент на цінності шанувальників. Найважливішим для брендів фактором є охоплення. Тому такий великий бренд як Starbucks, що має 28 млн шанувальників, продовжує інвестувати в рекламу на Facebook – його метою є збільшення числа «друзів прихильників», які, ймовірно, можуть стати аудиторією націленої на них реклами. Проте наявність на сторінці вашого бренду якісного контенту, здатного стимулювати активізацію шанувальників, є найважливішим фактором при прийнятті рішення, чи розумно вкладати гроші в рекламу на Facebook. Без якісного контенту «ви запрошуєте споживачів на вечірку, на якій не подають ні закусок, ні напоїв», – говорить директор з маркетингу, що спеціалізується на роботі з соцмережами, агентства Big Fuel Сет Берк. На його думку, в такому разі покупка реклами буде марною тратою грошей.

Чи потрібно створювати Facebook-додаток?

Створення Facebook-додатку – ефективний шлях до отримання бажаних для кожного бренда даних користувача, наприклад адреси електронної пошти. Однак тут головною умовою є реальний інтерес шанувальників до пропозиції бренду. При високій вартості розробки програми (деякі з них можуть коштувати до 50 тис. доларів) кількість потенційно зацікавлених користувачів невелика. Отже, потрібно створювати лише ті додатки, які дають шанувальникам саме те, що вони хочуть.

Як вибрати систему управління роботою в соціальних медіа та моніторингові інструменти?

Big Fuel при роботі з клієнтами використовує 27-ступінчастий процес оцінки відповідних інструментів, розповідає Берк. Системи управління роботою в соціальних медіа типу Buddy Media, Vitrue and Syncapse та моніторингові інструменти типу Crimson Hexagon стають дедалі складнішими. Це зовсім не означає, що потрібно вибирати найгучніше ім’я або саму універсальну пропозицію. Важливу роль відіграють такі фактори, як рівень безпеки, чисельність персоналу, який потребує доступу, кількість мов і необхідність засвідчувати окремі повідомлення в юридичних відділах.


Читати також:

  1. 70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter
  2. Facebook збирається вийти на IPO
  3. В Україні налічується 55,6 млн абонентів мобільного зв’язку
  4. У світі зростає попит на інженерів
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Джерело : adage.com   |   Тема : industry News