Соціальні мережі у світі: основні тренди

Соціальні мережі все більше входять у повсякденне життя людей – 60%  користувачів хоча б раз на день відвідують той чи інший сервіс.

Найбільш впізнаваною платформою є Facebook. Про неї відомо майже всім користувачам. Про Twitter знають 78%, а про Google+ інформовано 73% юзерів. Дві найбільш прогресуючі мережі Instagram і Pinterest поки не настільки відомі – 17% і 11% відповідно.

Хоча про Twitter і Google+ знають більшість користувачів, заводять акаунт у них далеко не всі. У сервісі мікроблогів сторінку мають 23% користувачів, а в соціальній мережі Google − кожний четвертий.

У середньому користувач відкриває акаунти в 1−3 мережах. Однак лише 10% людей мають сторінки в більш аніж п’яти сервісах.

Основні причини користування сервісами: спілкування із друзями, публікація цікавих посилань і фотографій, а також спосіб провести час. Хоча відвідування сторінок брендів не є основною причиною виходу в соціальні сервіси, половина користувачів взаємодіє, як мінімум, з одним брендом. Найчастіше для цього використовують Facebook і ВКонтакте.

В Європі найбільше людей знають і найчастіше користуються Facebook, Twitter і Google+.

Серед локальних мереж найбільш впізнавані російська ВКонтакте (частка користувачів − 35%, впізнаваність – 52%) і китайська мережа Qzone (частка − 63%, впізнаваність − 35%). ВКонтакте також друга за популярністю в Східній Європі, першість тут за Facebook. У Китаї лідерство утримує Qzone, а в Бразилії й Індії − Orkut.

Високий відсоток респондентів заявили, що незабаром прагнуть припинити користуватися сервісами Habbo, Hyves і Myspace. Їхня популярність продовжує падати.

У той же час Instagram і Pinterest мають найбільший потенціал росту в Північній Америці і Європі.  У Китаї, Бразилії й Індії такі можливості мають Twitter, Facebook і Google+.

Найбільш активні користувачі мереж живуть в Аргентині, Бразилії та Індії.  А в Японії й Австралії найбільше число користувачів, що мають сторінку хоча б в одній соціальній мережі, – 48% і 51% відповідно.

Трійка найбільш популярних платформ, якими користуються найчастіше й заходять мінімум раз у день, − Qzone − 69%, Facebook − 67%, ВКонтакте − 65%.

Раніше повідомлялося, що кількість користувачів, які хоча б раз на місяць відвідують мережу Facebook, перевищила мільярд.


Читати також:

  1. Дослідження: 70% директорів найбагатших компаній ігнорують соціальні мережі
  2. Названо небезпечні соціальні мережі для брендів
  3. Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу
  4. LinkedIn склав рейтинг найбільш популярних роботодавців
  5. Facebook б’є рекорди відвідуваності

Тема : industry News