Світовий ринок онлайн-торгівлі змінить лідера?

Уже в поточному році ринок онлайн-продажів Китаю пережене США і стане найбільшим у світі за обсягом витрат споживачів. Таку інформацію повідомляє агентство Reuters із посиланням на дані компанії Bain & Company.

Так, згідно з дослідженням аналітиків, інтернет-ринок Китаю зростав із середнім темпом 71% з 2009 року по 2012. У той же час цей показник у США дорівнював 13%. Очікується, що загальний обсяг китайського ринку досягне $539,07 млрд до 2015 року.

Також стало відомо, що витрати на шопінг у Мережі китайських споживачів у 2012 році досягли позначки у $212,4 млрд супроти показника США у $228,7 млрд.

Разом з тим, китайські компанії роздрібної торгівлі змушені були скоригувати свої стратегії продажів, щоб витримати конкуренцію з боку інтернет-магазинів. Головними конкурентами офлайн- магазинів стали такі гіганти, як Alibaba Group і 360Buy Jingdong.

За даними Haier Electronics Group, що контролює Alibaba, було зафіксовано стрибок доходів від інтернет-продажів фактично на 500% у першій половині поточного року. Якщо порівнювати з аналогічним періодом минулоріч, то прибутки зросли з 106 млн до 633 млн юаней.

Аналітики Alibaba  прогнозують, що вже через 10 років інтернет-торгівля становитиме 50% від усіх роздрібних витрат китайців. Наразі цей показник становить 6%.

Загалом, інтернет-торгівля набирає все більшої популярності, що є загальносвітовою тенденцією. Нещодавно повідомлялося, що в Україні кількість інтернет-магазинів може істотно скоротитися, адже найближчим часом влада посилить контроль над торгівлею в Інтернеті, оскільки у випадку купівлі товару незадовільної якості знайти недобросовісного продавця досить складно.


Читати також:

  1. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  2. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  3. Світовий ринок акцій та облігацій за серпень продемонстрував ріст
  4. Ринок мобільних додатків зросте до 2015 року
  5. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро

Тема : industry News