ТОП-5 світових трендів соціальних медіа в 2013 році

Соціальні медіа вже кілька років є потужним рушієм бізнесу та ефективним PR-інструментом, тому ігнорування соціальних мереж та споріднених сервісів може дорого обійтися власникам бізнесу.  Розглянемо основні тренди соціальних медіа, на які очікує світ у 2013 році.

  1. Продовження «мобілізації»

Наразі аудиторія користувачів Facebook у США, які заходять у мережу з мобільних пристроїв, становить 70 млн осіб. Більше того, ця цифра стрімко зростає. За даними агентства РБК.research, у Росії майже 40% користувачів є «мобільними» відвідувачами соціальних мереж.  Але не всім зручно користуватися соцмережами з мобільних, 8%  опитаних  − не в захваті.

Отже, очікується, що в 2013 році розробники додатків соцмереж для мобільних пристроїв будуть активно їх вдосконалювати. Хорошим прикладом справді якісної мобільної платформи вже є Instagram, кількість користувачів якого з червня 2011 по березень 2012 року збільшилася у шість разів і становить вже більше 30 млн.

Але наразі проблема не лише в зручності додатків соціальних мереж на мобільних пристроях, але й у рекламі. Адже розмістити ефективну рекламу на невеликому екрані мобільного дуже непросто.

Активний розвиток соціальної реклами

У 2012 році соцмережі вже використовують нові види реклами, адже нав’язлива графічна реклама (особливо банерна) поступово відходить у минуле. Серед нових форм можна виділити Sponsored Stories і Promoted Tweets. Вона не агресивна, з’являється в новинній стрічці і сприймається аудиторією як і будь-який інший «рідний» контент.

Sponsored Stories – це рекламний формат від Facebook, який використовує записи користувачів у рекламних цілях, якщо вони згадують у своїх записах якийсь бренд. Promoted Tweets від Twitter  дозволяє націлювати рекламу на тих юзерів, які продивляються новини різноманітних брендів.

Збільшення кількості користувачів нішевих і міжнародних соцмереж

Згідно з прогнозами на 2013 рік, кількість користувачів соцмереж в Азії збільшиться на 21%, в Латинській Америці – на 12,6%, в Африці та на Середньому Сході – на 3,3%, а в Північній Америці – на 4%. Збережеться тенденція зростання на міжнародному рівні соцмереж-лідерів. Тільки в Латинській Америці за останній рік кількість користувачів Facebook зросла майже на 50%.

Прогресують і локальні соціальні медіа. Приміром, користувачами китайського сервісу мікроблогів Sina Weibo вже є 400 млн осіб. Не менш популярними у світі є нішеві соціальні мережі: для геймерів, мандрівників тощо. Саме тому під час просування свого бренду не зосереджуйтеся на універсальних соціальних мережах, а шукайте сервіси, де зосереджена ваша цільова аудиторія.

Соцмережі – не лише маркетинг

Стереотип, що з бізнес-метою соціальні мережі використовують лише маркетологи, поступово руйнується. Не менш важливі вони в роботі HR-відділу під час пошуку кандидатів. Великі компанії створюють власні соцмережі. Скажімо, у Південно-Східній Азії три чверті компаній або вже заснували свої соцмережі, або планують це у найближчому майбутньому.

У 2013 році тенденція розширення способів використання соціальних мереж тільки підтвердиться.

Збільшиться кількість застосування на практиці даних соціальних медіа

2013 рік ознаменується численними розробками програмного забезпечення щодо докладної статистики соціальних мереж у режимі реального часу, адже саме соцмедіа надають компаніям чималу кількість даних щодо клієнтів. Таким чином компанії зможуть досліджувати та прогнозувати покупки, максимально підлаштовуючись під клієнтів.

Ось на такі тренди фахівці очікують у 2013 році. Більше того, передбачається, що невдовзі у світі активно поширюватимуться курси та програми МВА, які навчатимуть окремих фахівців – працівників соціальних медіа. Чи справді буде так – час покаже.

За матеріалами mmr.ua


Читати також:

  1. 9 способів виміряти успіх бренду в соціальних медіа
  2. Прогноз IT-трендів 2013 року
  3. Рекламодавці не прораховують повернення інвестицій від соціальних проектів
  4. Рейтинг найбільш соціальних брендів світу
  5. Соціальні медіа: передумови успіху

Тема : industry News