В Україні стрімко зростає ринок планшетів
29.04.2013
У поточному році ринок планшетних пристроїв поповнився на 508%. При цьому середня ціна гаджета впала на 1741 грн, такі результати нового дослідження компанії «Цитрус» і GfK Україна.
Так, згідно з даними GfK Україна у січні-лютому 2013 року українці купили 146 тис. подібних пристроїв, що в шість разів перевищує аналогічні показники минулого року (24 тис.). Загальна сума витрачених споживачами коштів становить 334,5 млн грн. При цьому середній чек на планшет у лютому поточного року суттєво зменшив суму – до 2230 грн з 3971 грн у лютому минулого року.
Цікаво, що за останні півроку сегмент планшетів вартістю до 2000 грн виріс в 11 разів. Головною причиною такого стрибка стало збільшення обсягу продажів пристроїв вартістю до 1000 грн. Їх ринкова частка збільшилася в 9 разів, до 23% ринку. В основному це дешеві планшети, головною перевагою яких є ціна, а функціональні можливості відходять на другий план, коментує директор з маркетингу мережі «Цитрус» Віктор Шолошенко.
Згідно з даними GfK Україна за перші два місяці поточного року обсяги продажів планшетів з діагоналлю 7 дюймів становили 55% ринку. У той же час частки 10- і 8-дюймових пристроїв значно зменшилися – до 35% і 4% ринку відповідно.
Найпопулярнішою мобільною системою в Україні залишається Android. Пристрої на цій ОС займають майже весь ринок – 91,2%. Роком раніше їх ринкова частка становила 75,6%. Операційна система Apple iOS і її планшет iPad є лідерами в сегменті дорогих гаджетів (5000 грн +). Їх частка в цьому сегменті дорівнює 65,1%.
Вражаюче зростання ринку планшетних пристроїв стало можливим завдяки збігу кількох факторів: порівняно низьких продажів планшетів торік, загального зростання ринку побутової електроніки і старання рітейлерів, які запропонували споживачеві затребувані продукти, коментує заступник начальника відділу досліджень роздрібних продажів GfK Україна Андрій Осадчий.
Читати також:
Тема : industry News