Як українські компанії використовують Інтернет
15.11.2013
Як стало відомо з дослідження “Вплив Інтернету на економіку України”, проведеного компанією GFK, понад 90% вітчизняних підприємств мають високошвидкісний Інтернет, 62% − власний сайт, а 49% компаній-респондентів розміщують інформацію про підприємство у бізнес-довідниках.
Також 34% опитаних розміщують рекламу компанії в Мережі. Для своїх потреб закуповують продукцію он-лайн близько третини опитаних. Крім того, сторінки у соціальних мережах мають лише 22% підприємств, а продають товари онлайн 12%. Таке дослідження було проведене на замовлення компанії Google, передає ресурс lb.ua.
Рівень використання таких сервісів, як передача даних з мобільних гаджетів на сервер, веб-конференції, використання “хмари” для спільної роботи з документами і планування станови менше 20%.
У ході дослідження аналітиками компанії було опитано тисячі менеджерів вищої ланки. Результати також демонструють, що українські підприємства використовують можливості Інтернету для розвитку бізнесу лише на 25%. Так, індекс інтенсивності використання Інтернету в українських компаніях становив 25 пунктів за шкалою від 0 до 100.
Дослідження показало, що ті компанії, які активніше використовують Інтернет, розвиваються більш успішно і мають вищі зарплати та рентабельність.
Експерти GfK підрахували: якщо українські компанії покращать індекс використання Інтернету з 25 до 35 пунктів, то це б додало до ВВП України ще один пункт, що у грошовому вираженні дорівнювало б 14 млрд грн.
Нагадаємо, що за підсумками поточного очікується, що обсяг вітчизняної онлайн-торгівлі подолає позначку у $2 млрд. Натомість до 2018 року українському ринку товарів онлайн прогнозують зростання до 400% (до $10 млрд).
Читати також:
Тема : industry News